close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משפצים את הבית? מה כדאי לדעת לגבי פתרונות המימון

מערכת שורשא סיוון, תשעז26/05/2017

איך צריך לממן את שיפות ושיפור הבית והדירה?

תגיות:
הרצון לחדש את הבית, לשפץ, לצבוע, אולי לשנות את חלוקת החלל או לרכוש ריהוט חדש שישנה את האווירה, הוא בהחלט רצון הגיוני. כולנו זקוקים מפעם לפעם למתיחת פנים קלה, הבעיה הגדולה מתחילה כשאנחנו מתחילים לתכנן ומגלים שחסר לנו פרט אחד קטן אבל משמעותי במיוחד. תקציב. בסופו של יום אנחנו זקוקים לסכום כסף לא מבוטל כדי להזמין את קבלן השיפוצים ואת הפועלים שיגיעו ללטש את מראה הבית. אז איך בכל זאת תוכלו להשיג את המטרה?

הלוואות בנקאיות
אחת הדרכים הקלאסיות והנוחות להתחיל בשיפוץ בלי שתצטרכו לחסוך לשם כך במשך תקופה ארוכה, היא קבלת הלוואה לכל מטרה מהבנק. באופן כללי יש לכם כאן כמה אפשרויות עיקריות, לרבות הלוואות הצמודות למדד בריבית קבועה, הלוואות עם ריבית חצי קבועה (שמשתנה פעם אחת באמצע הדרך) או הלוואה הצמודה למדד בריבית משתנה. דרך נוספת, שיכולה להיות אידאלית למי שצופה קבלת סכום כסף משמעותי בזמן הקרוב, למשל בעקבות שחרור כספי פיצויים, קרן השתלמות או ירושה מרשימה, היא קבלת הלוואת גישור. בדרך הזו לא תצטרכו לשלם החזר חודשי קבוע, אלא אם תבחרו לשלם את הריבית במהלך תקופת ההלוואה, ולהחזיר את מלוא ההלוואה כשהכסף שאתם מחכים לו יגיע.

דרכים נוספות
לצד ההלוואות והמסלולים השונים שמוצעים בבנק למימון עלויות השיפוץ שלכם אתם יכולים תמיד לבחור בחלופה המסורתית, ולקבל הלוואה גמישה יותר. במילים אחרות, אם אתם מעדיפים לשלם מדי חודש החזר חודשי קבוע במקום לחכות לפיצוי גדול שיגיע או לשלם סכום גבוה בפרק זמן קצר יחסית, הלוואה גמישה תהיה לכם נוחה מאוד. כך תוכלו לפרוע את ההלוואה לאורך זמן, לשנות את גובה ההחזר במידת הצורך (ועל פי התזרים שלכם כמובן) וגם לא תזדקקו לערבים או בטחונות. במילים אחרות, יהיה לכם יותר זמן פנוי לתכנן את חנוכת הבית או את הערב הראשון שלכם בדירה המשופצת והיפהפייה.

מתחילים לתכנן
מאחר ופתרונות מימון יש בשפע, כל שנותר לכם כעת הוא להתחיל לתכנן איך תיראה הדירה שלכם ביום שאחרי. זה בדיוק הזמן להוציא דף ועט, ולהתחיל לחלום. שרטטו את הדירה כפי שהיא היום, התחילו לדמיין איך אתם רוצים שתיראה בסוף התהליך, ואל תשכחו לקבוע מידות מדויקות ולערוך סקר שוק כדי לקבוע תקציב מדויק. עם התקציב הזה (ועם מרווח ביטחון קטן רק ליתר ביטחון) תוכלו להשיג פתרון מימון שמתאים לצרכים שלכם ולשיפוץ הבית בדיוק כמו שאתם רוצים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה